medior support engineer

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Gelukkig is er goede koffie te krijgen op kantoor. Om 09.00 uur begint je dag als medior support engineer namelijk met een gebruiker aan de lijn die in lichte paniek is. Door een probleem worden de inloggegevens niet geaccepteerd. Jij bent fris begonnen en hebt het incident binnen no-time opgelost. Voordat de lunch begint geef je een nieuwe collega een rondleiding en schuiven jullie met z’n allen aan om het komende bedrijfsuitje te plannen. Jij hebt een geweldig idee dat het feest dit jaar nóg spectaculairder gaat maken.

Na de lunch bepaal je met je junior en senior collega’s de service level agreements zodat de gemelde problemen hierin direct verholpen kunnen worden. Je gooit de PC uit als je de monitoring van de systemen hebt voltooid. Tijd voor een borreltje met collega’s om weer een goede dag af te sluiten.

Klinkt deze werkdag perfect voor jou? Reageer dan op een van onze actuele vacatures van medior support engineer.

medior support engineer

Medior Support Engineer held

Elke held heeft zijn eigen krachten, dat weten wij heel goed. Wel hebben we een paar punten die jou voor ons een echte superheld maken:

  • Je bent in bezit van mbo 4 ICT beheer of een gelijkwaardige opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent ITIL Foundations versie 3 gecertificeerd.
  • Je bent MSCA Windows 7 en/of MCSA Windows 10 gecertificeerd.

Jeroen Kuiper

Neomax zal er altijd voor zorgen dat jij tevreden bent. Dan is je klant tevreden en neomax ook.

Neomax zal er altijd voor zorgen dat jij tevreden bent. Dan is je klant tevreden en neomax ... Lees meer