senior support engineer

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Als senior support engineer ben je er vroeg bij vandaag, na je kopje koffie om 08.00 ga je aan de slag. De eerste e-mails met vragen stromen meteen binnen en jij lost incidenten makkelijk op dankzij de juiste registratie. Andere support engineers komen naar jou met verdiepende vraagstukken en je signaleert moeiteloos een incident. Omdat dit een uitzonderlijk geval is, verzorg je ook de communicatie naar de eindgebruikers. Door jouw technische kennis en goede communicatieskills is de eindgebruiker tevreden en schuif je met een gerust hart aan bij de lunch.

’s Middags bereid je een training voor de gebruikers voor. Jouw kennis op het gebied van communicatie en techniek is goud waard. Hierna is het alweer tijd om de dag af te sluiten met een gezellige borrel met je collega’s.

Klinkt deze werkdag perfect voor jou? Reageer dan op een van onze actuele vacatures van senior support engineer

senior support engineer

Senior Support Engineer baas

Je bent een echte ‘baas’ op jouw vakgebied en hebt goed ontwikkelde skills op zowel technisch als communicatieniveau. Je bent voor ons een echte eindbaas als je:

  • minimaal drie jaar relevante werkervaring hebt;
  • in bezit bent van mbo niveau 4 ICT Beheer of een gelijkwaardige opleiding;
  • ITIL foundations versie 3 gecertificeerd bent;
  • Windows 7 en/of Windows 10 gecertificeerd bent.

Karwan

Neomax is een ambitieuse IT-dienstverlener waar je je goed kan ontwikkelen

Het leukste aan werken bij neomax is de sfeer en de diverse projecten die aangeboden ... Lees meer